محبة الله

محبة الله

ثقافى ترفيهى اجتماعى
 
الرئيسيةاخر 3 مواضيع كتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» شارك فى اختيار الادمن
الجمعة يونيو 14, 2013 9:40 am من طرف m0de

» مــــاذا تقول لمـــــن جرح احـــــساســــك؟؟
الجمعة يونيو 01, 2012 8:53 am من طرف حمأده

» رقم 5 كووووووووووووووول ورقم 10 مسططووووووووووووووووووول
الجمعة يونيو 01, 2012 8:52 am من طرف حمأده

» اللي يوصل رقم 5 يرش بيبسي على راس عضو
الجمعة يونيو 01, 2012 8:52 am من طرف حمأده

» (5) عسل (10)قمر (15) برنس (20)ملك المنتدى
الجمعة يونيو 01, 2012 8:51 am من طرف حمأده

» عبر عن اللي بداخلك بكلمه
الجمعة يونيو 01, 2012 8:51 am من طرف حمأده

» اوصل لعشره وحط تاج فوق راسك
الخميس ديسمبر 01, 2011 6:36 pm من طرف نجوم السماء

» بدمع عيني بكتب الله يرحمك يا اغلا انسان
السبت نوفمبر 26, 2011 10:20 am من طرف نجوم السماء

» وينكم يا اعضاء المنتدى
السبت أكتوبر 29, 2011 10:31 pm من طرف نجوم السماء

» الغااااااااااااز خفيفه نحلها وبعدين التقيل ياحلوبن
الثلاثاء أغسطس 02, 2011 4:24 am من طرف نجوم السماء

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab

شاطر | 
 

 فى نص الليل......... ليلتك مش فايتة يا عبدة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الحلم الواعد

avatar

عدد الرسائل : 154
تاريخ التسجيل : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: فى نص الليل......... ليلتك مش فايتة يا عبدة   الجمعة مارس 27, 2009 7:13 am

فى نص الليل......... ليلتك مش فايتة يا عبدة
أدخل برجلي اليمين و ربنا يجعل دخلتي خفيفة عليكم يا بنات يا حلوين و يا ستات يا سكرات
ازيكن عاملين ايه؟
جاي اكلمكن النهاردة عن الغيرة و الفرق بينها و بين الشك و في المقابل الطيبة و الفرق بينها و بين الخيابة

بمعنى
مش مفروض الواحدة تغير على جوزها و تخنق اللي خلفوه و تشك فيه
و لا تبقى طيبة و ساذجة و تسيبه يلعب من ورا ضهرها
بس الست الشاطرة اللي تخلي حمادة يلعب
بس قدام عنيها
علشان لو لقته بيلعب مع عيال شريرين تندهله و تقوله
كده عيب يا ميدو

اول نصايحي

اوعي من السايلنت

اه حاكم الراجل من دول يدخل البيت من هنا يقوم قالب الموبيل على السايلنت
ليه يا حبيبي
اصل مش عايز ازعاج

يبقى كده هو بيلعب في عداد عمره و في حد او حداية بترنله و هو خايف يتقفش و في جيبة البت
لذلك خالتي قالت في المثل


اوعي السايلنت و اقلعي الجذر قبل ما ينبت

الاوفر تايم

لما جوزك يقولك عندي اوفر تايم يا حرام بيجري على لقمة عيشه لبسيه و هندميه و بعد ساعه في شغله اتصلي بيه
يوه اصلك نسيت تقولي حتتعشي ايه يا ابو سامية
و لو لقتيه يبقى براءة و لو ملقيتهوش اهي فرصة تلحقي تشتري الاكياس و تسني الساطور و مقلكيش على الباقي بقى
حاكم قالوا في المثل
الاوفر تايم ميخلش الا على البال النايم

زوجي انترنتاوي

لا يا ماما لا اصحي و فوقي و تحتي
الزوج الانترنتاوي ده نوع خطير نشأ في غابات القرن الواحد و العشرين و يتميز بتعدد البي إمات و تشكيل الايميلات و شحن البطاريات و اللي يشوف سلمى حايك متعجبهوش فوزية الونش و لا اية!بصي يا ستي
الحل كباية مية
ايوة كباية ماية و من الحنفية كمان
اول ما تطفي البي سي و تشيلي الفيشة يا ضنايا
تيجي علي الباور سبلاي كده و تش
و كل عام و انتم و اقل باور سبلاي في السوق بكام اليومين دول
قوم ينهد و يتوكس و ينام من المغرب

و قالوا في المثل
اللي تشات بيه احسن تفطر بيه
و لا اية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو البلابل
رئيس اشراف
رئيس اشراف
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1931
العمر : 47
متفائل : الحياه حلوه
تاريخ التسجيل : 19/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: فى نص الليل......... ليلتك مش فايتة يا عبدة   الجمعة مارس 27, 2009 11:02 pm

ههههههههههههههههه
ايه الخوف والرعب الى عيشتى البنات السكرات دا فيه
امال لو دخلتى برجلك الشمال كنتى عملتى ايه
كل ده
نصايح
عموما هيا نصايح مقبلوله
بس يا بنات لا تستعجلو على الاكياس
ولا تسنو السكين
ممكن اولكن واصفه سهله
احسن من سن السكين سنو الحب والدلع
وديما تكونى فى احسن الاحوال
واحسن منظر
ازهبى للكوافير وصلحى من الميك اب بتاعك ديما
كونى فى برج عالى
كونى براقه
ولاتستعجلو فى شراء الاكياس
مشكوووره با غاليه
بجد موضوع شيق
اجمل تحيه وباقة ورد ليكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحلم الواعد

avatar

عدد الرسائل : 154
تاريخ التسجيل : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: فى نص الليل......... ليلتك مش فايتة يا عبدة   الإثنين نوفمبر 09, 2009 2:10 am

ميرسى اوى على الرد الجميل يا احلا بلابل
دنت احسن واحد وربنا يعنى مفيش ولا معمصه شافت الموضوع تعلق عليه
دول بنات سكه بجد
احلى تحيه لاحلى بلبل
هههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نجوم السماء
مشرف
مشرف
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1642
العمر : 20
متفائل : بالخير جدا ومليون جدا
تاريخ التسجيل : 07/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: فى نص الليل......... ليلتك مش فايتة يا عبدة   السبت يوليو 17, 2010 9:31 pm

ههههههههههه مشكوره الحلم الواعد بس ترى لو شاف الرجال بيخاف امزح
لكي تحياتي وودي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://nayf.3oloum.org/
 
فى نص الليل......... ليلتك مش فايتة يا عبدة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
محبة الله :: منتدى الفكاهه والمرح-
انتقل الى: